terça-feira, 1 de dezembro de 2015

• Nu Skin

Note: Today this post is bilingual in English and Portuguese. The text in Portuguese is down below.

The fountain of eternal youth finally found? Let's have a look... I want to talk about one of the best kept secrets* in this world: Nu Skin.

Taken from its own corporate vision, Nu Skin Enterprises is a direct-selling company distributing premium quality products, comprising mainly two major brands or product lines.

The first of these brands, Nu Skin tout court, is mainly skin care and anti-aging products, having this last area its specific brand, ageLOC

The other brand, Pharmanex is dedicated primarily to nutrition and food supplements for a better health.

Recognizing the great opportunity to create a comprehensive approach to anti-aging, in 1998 Pharmanex was acquired by Nu Skin. This process has teamed up, in my view, all the science that Nu Skin dominated in terms of skin treatment to another domain, our whole-body wellness and health within our skin.

In addition to its range of innovative and world-top products, being a direct-selling company, Nu Skin is also an attractive deal for those who want to earn good dividends investing their time in promoting and selling its products. Or it might be interesting also for those who want to be just consumers of Nu Skin products, using them for their own well-being.

I became Nu Skin distributor for two main reasons: first, because the one I love already was one and invited me to be so too**, second, by my great interest and curiosity in the alleged top global quality of its anti-aging ageLOC products.

With today's post I want to do my part and look into captivate my readers of this blog, my friends on social networks and in real life to this invitation I wish to address them to know what is Nu Skin through my knowledge about this global company.

I will be mainly a consumer of the Nu Skin products range. Others who feel concerned by this company will see Nu Skin as a mean to develop a better future for themselves with the investment of their time in this business, that can be quite rewarding for those with a more enterprising spirit.

I will highlight just these three products for now to arouse the interest of all about Nu Skin:
  • The ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System ™ II, which is a system for keeping your skin's youthful appearance, attacking the main sources of aging. To read info about this product, click here.
  • The Pharmanex BioPhotonic Scanner, which is an advanced tool to measure the level of carotenoids in the skin tissue in an non-invasively method, helping us to judge about our own nutrition health. To read info about this product, click here.
  • Epoch  essential oils, which are a new product, in my opinion with a innovation potential in the field of aromatherapy. To read info about this product, click here.
For all other questions about Nu Skin and all its products and business opportunities, I am available to my readers via email by clicking here.

A fonte da eterna juventude finalmente descoberta? Vamos ver... Hoje quero falar sobre um dos segredos* mais bem guardados neste mundo: A Nu Skin.

Segundo a sua própria visão corporativa, a Nu Skin Enterprises é uma empresa de marketing directo de distribuição de produtos de qualidade premium, englobando sobretudo duas marcas principais ou linhas de produtos. 

A primeira destas marcas, a Nu Skin tout court, distribui produtos de tratamento de pele e anti-envelhecimento, tendo esta última área a sua marca específica, a ageLOC.

A outra marca, a Pharmanex, é dedicada fundamentalmente ao ramo da nutrição e suplementos alimentares para uma saúde melhor.

Reconhecendo a oportunidade para criar uma abordagem abrangente relativamente ao anti-envelhecimento, em 1998 a Pharmanex foi comprada pela Nu Skin. Neste processo aliou-se, a meu ver, toda a ciência que Nu Skin já dominava ao nível do tratamento da pele a outro domínio, o da saúde e bem-estar de todo o nosso corpo  dentro dessa nossa pele.

Para além da sua gama de produtos inovadores e de topo mundial, sendo uma empresa de marketing directo, a Nu Skin é também um negócio atraente para todos aqueles que querem ganhar bons dividendos investindo o seu tempo na divulgação e venda dos seus produtos. Ou pode ser interessante também para aqueles que querem ser consumidores dos produtos Nu Skin, apenas usando-os para o seu bem-estar.

Eu tornei-me distribuidor Nu Skin por duas razões fundamentais: primeiro, porque aquela que eu amo já o era e me convidou a sê-lo também**; segundo, pelo meu interesse na alegada qualidade top mundial dos seus produtos anti-envelhecimento da ageLOC.

Com o post de hoje quero fazer a minha parte e procurar com este cativar os meus leitores deste blog, amigos nas redes sociais e na vida real para este convite que lhes quero endereçar para conhecer o que é a Nu Skin através do meu saber sobre esta empresa global.

Eu vou ser sobretudo um consumidor da gama de produtos Nu Skin. Outros que se sentirão interessados por esta empresa poderão ver na Nu Skin um excelente meio para desenvolverem um futuro melhor para si próprios, com o investimento do seu tempo neste negócio, que pode ser bastante recompensador, para quem tem um espírito mais empreendedor.

Três produtos apenas vou destacar agora para despertar o interesse de todos na Nu Skin. 
  • O ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II, que é um sistema que permite manter o aspecto jovem da pele, atacando as principais fontes de envelhecimento.. Para consultar info sobre este produto, clicar aqui.
  • O Pharmanex BioPhotonic Scanner, que é um instrumento avançado para medir o nível de carotenóides nos tecidos da pele de forma não invasiva, ajudando-nos a avaliar a qualidade salutar da nossa nutrição. Para consultar info sobre este produto, clicar aqui.
  • Os óleos essenciais Epoch, que são um produto, a meu ver, com um potencial de inovação no campo da aromaterapia. Para consultar info sobre este produto, clicar aqui.
Para todas as demais questões sobre a Nu Skin e todos os seus produtos e oportunidades de negócio, estou à disposição dos meus leitores através de contacto de email, clicando aqui.

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* I say secret because not known to the general public yet in a way as broadest as it would be perfect, in my personal view. 
Digo segredo porque não conhecido do público em geral ainda de uma forma tão alargada quanto seria perfeito sê-lo, a meu ver.

** It seems to be a trend in Nu Shin to have both elements of a couple working  together...
Parece ser uma tendência na Nu Skin de ter os dois elementos de um casal a trabalhar conjuntamente.

2 comentários:

Marika disse...

Yes and and even more:

Epoch© it's "Making a World of Difference". Epoch© and The Nu Skin Force for Good Foundation©.

HISTORY

The original force for good campaign was introduced in conjunction with the Nu Skin© Epoch© product line in 1996. This unique brand of skin and hair care products was developed in partnership with highly recognized ethnobotanists - scientists who study the relationship between plants and indigenous cultures. A donation of 0,25 US dollars from the sale of each Epoch product was directed to preserve the environments, languages, lifestyles and traditions of indigenous people around the world.

Two years later, Nu Skin© decided to f ormalise its giving with the creation of the Nu Skin Force for Good Foundation©, a 501(c)(3) non-profit organization in the United States. Fom its first project to support the traditions and environment of families living in Falealupo, Samoa, to the now hundreds of humanitarian projects supported in more than 50 countries, the Nu Skin Force for Good Foundation© is committed to making a difference for thousands, if not millions of children for generations to come.

WHAT IS ETHNOBOTANY?

Ethnobotany is the study of how indigenous people use plants. Unlike other botanical sciences, ethnobotany's emphasis is on traditional usage of plants, both historically and in modern times. Srengthened by empirical evidence, ethnobotanical research is a streamlined way of locating plants that offer an added value.

Indigenous people are traditionally recognized for their botanical solutions to health and beauty concerns. To learn the insights that have withstood the test of time, Nu Skin© partners with highly recognized ethnobotanists. The sacred knowledge (passed down from generation to generation) shared with these scientists is embraced in the Epoch© product line. Formulated with botanical ingredients, Epoch© products respond to specific skin care needs in a comforting way.

OUR MISSION is to create a better world for children by improving human life, continuing indigenous cultures and protecting fragile environments.

Giuseppe Pietrini disse...

Thanks for your precious contribution, Marika. ;-)